Destiny 2: Ostateczny kształt – ulepszenie do przepustki rocznej (PC)
Edycja z przepustką roczną zawiera kampanię fabularną Ostateczny kształt, nowe miejsce docelowe, trzy nowe superzdolności, nowe bronie i pancerz do zebrania, klucz lochu Ostatecznego kształtu, katalizator i zdobienie nowego, odblokowywanego natychmiast karabinu fuzyjnego Teselacja, jedną sekretną skrytkę na epizod, egzotycznego Wróbla oraz trzy epizody w roku Ostatecznego kształtu.