Deska Maca i nie tylko
Wznieś się na wyżyny wraz z Makiem Fraserem w epickim powrocie serii SSX. Rzuć wyzwanie najniebezpieczniejszym zjazdom, używając wyjątkowej deski 6. poziomu. Korzystaj ze specjalnego talentu snowboardowego, szybciej awansuj i zarabiaj więcej kredytów SSX dzięki geotagowi 4. poziomu.