Deska Elise i nie tylko
Seria SSX powraca, a wraz z nią znów pojawia się uwielbiana przez fanów Elise Riggs. Podbij najniebezpieczniejsze stoki na świecie, pędząc na wyjątkowej desce 6. poziomu. Korzystaj ze specjalnego talentu snowboardowego i geotagu 4. poziomu, dzięki któremu osiągniesz szybsze postępy i zarobisz kredyty SSX.