Dead Rising 4 - Zaśnieżacz
Sprezentuj Frankowi Westowi steampunkową broń kombinowaną - głowę bałwana strzelającą w zombie kulami śnieżnymi, od których zamarzają i rozpryskują się na kawałki! Zaśnieżacz jest już złożony i można go znaleźć u sprzedawców w schronach awaryjnych (w trybie kampanii) oraz w dystrybutorach (w trybie wieloosobowym). Zaśnieżacz można również skonstruować, łącząc ze sobą maskę bałwana i element mechaniczny, by siać wokół lodowe spustoszenie.