Dead Rising 4: Pakiet świąteczny z prezentami
Frank West powraca w święta i ma na sumieniu listę grzeszków wielkości Willamette. Ruszaj na ulice w mikołajowym stylu, wprowadzając masakrycznie świąteczny nastrój z pakietem wymarzonych prezentów. Znajdziesz w nim świąteczne bronie, pojazdy, stroje, a nawet świąteczne zombie! Frank West jest ciekaw, czy zasługujesz na prezenty i zaprasza do gry w Dead Rising 4 z zombie jako elfami i piernikowymi ludzikami. Zaczynamy zabójczą przejażdżkę.