Dead Rising 4 - Kusza na świąteczne cukierki
Dzięki Kuszy na świąteczne cukierki Frank West może dzielić się swoim świątecznym nastrojem, dziurawiąc zombie cukierkami w kształcie laski. Ten element jest wstępnie zbudowany i dostępny u sprzedawców w Schronach awaryjnych (tryb historii) i w Automatach (tryb wieloosobowy). Postaraj się jej nie zepsuć.