Dead Rising 4 — Brzydki sweter zimowy
Piękno jest rzeczą względną, zatem śmiało włóż ten Brzydki sweter zimowy i pokaż, że jesteś w świątecznym nastroju, wcinając świąteczne potrawy i siekając na kawałki zombie. Doceń, jak ciepły i strojny jest ten wyrazisty element garderoby (postaraj się ignorować fakt, że wełna gryzie pod pachami). Strój dostępny podczas przebierania się przed lustrem (w trybie kampanii). Noś go z uśmiechem na ustach! UWAGA: Brzydki sweter zimowy jest dostępny WYŁĄCZNIE W TRYBIE JEDNOOSOBOWYM.