DEAD OR ALIVE 5 Last Round Hitomi Halloween 2014
Cukierek albo psikus! Przedstawiamy strój dla Hitomi na Halloween 2014! Uwagi: * Dostępny jest również specjalny pakiet zawierający wszystkie stroje halloweenowe dla 31 postaci, między innymi dla Hitomi! * Aby móc korzystać z tych strojów, musisz mieć zainstalowaną najnowszą aktualizację.