Dead Island 2 - Kingdom Come: Deliverance II Weapons Pack
Dzięki dwóm zupełnie nowym broniom z uniwersum gry Kingdom Come: Deliverance II zrobisz przerażającym wrogom z tyłków prawdziwą jesień średniowiecza. Miecz Pana Radzika Tnij i siekaj hordy zombie za pomocą słynnego miecza Pana Radzika. Henryk, protagonista Kingdom Come: Deliverance II, czuje silną osobistą więź z tą bronią, a poczucie obowiązku, żądza zemsty i gniew napędzają naszego bohatera podczas jego podróży. Ten długi stalowy miecz to zemsta w czystej postaci – rozpłatasz nim każdego człapacza, który ośmieli się podejść zbyt blisko. Buzdygan Żiżki Miażdżące czaszki narzędzie dla brutali, które z szaleńczą mocą rozgniata nieumarłych. To ulubiona broń słynnego historycznego czeskiego wojownika, Jana Żiżki, którego pozbawiona jednego oka twarz oraz reputacja wojenna uczyniły żywym symbolem tego potężnego oręża. Ta niezrównana broń rozbija głowy zombie jak mało która.