Dead Island 2 - Expansion Pass (Windows)
Poznaj dwa główne rozszerzenia fabularne zawierające nowe misje, bronie, karty umiejętności, zombie i obszary piekielnego LA. Przepustka sezonowa zawiera: - Haus: Doświadcz surrealizmu rodem z horrorów psychologicznych, eksplorując tajemniczą willę w Malibu. Zanurz się w obłędzie, deprawacji i masakrze – aby tu przeżyć, musisz stawić czoła fali nowej, nieoczekiwanej grozy. - SoLA: Tajemnicza wiadomość ostrzegawcza sprowadza graczy na najsłynniejszy festiwal w Los Angeles. Muszą zbadać ruiny SoLA i położyć kres zagrożeniu nie z tego świata. - Katana Krwawa Zguba Reda: Siekaj hordy zombie na plasterki, zyskując po każdym zabójstwie tymczasową premię do obrażeń. - Pakiet postaci „Gaelicka królowa Dani”: Przez grad, przez krew i ogień, i drut kolczasty, i tnącą stal – spersonalizuj postać Dani, wyposażając ją w wyjątkowy kostium i broń z kolekcji „Rewia mody Piekielnego LA”.