Dead Island 2 Character Pack - Gaelic Queen Dani (Windows)
Przez grad, przez krew i ogień, i drut kolczasty, i tnącą stal. Przez całą armię zombie. Przez zlane deszczem ulice, na których nie ma choćby jednej zas****j taksówki. Idziemy za tobą, Dani – nasza królowo! Dostosuj pogromców dzięki pakietom postaci premium zawierającym unikatowe kostiumy i bronie z kolekcji „Rewia mody Piekielnego LA”. Zawartość pakietu „Gaelicka królowa Dani”: – Skórka „Królowa Medb we współczesnym wydaniu” dla Dani. – Broń „Mózgotrzep”, której może używać każdy z 6 pogromców. Pakiet „Gaelicka królowa Dani” jest zawarty w przepustce sezonowej.