Dead by Daylight: rozdział „Hellraiser” Windows
„Hellraiser” jest nowym rozdziałem Dead by Daylight, który zawiera nowego zabójcę, Pinheada. Zakupienie dodatku odblokuje zarówno nowego zabójcę, jak i wyjątkowy amulet: Konfigurację Lamentu. Dla niektórych demon, dla innych anioł – nowy zabójca zwie się Pinhead i jest przywódcą grupy istot z innego wymiaru, znanej jako cenobici. Pinhead poświęcił swój byt badaniu najodleglejszych sfer doświadczenia poprzez nieskończony dreszcz przyjemności i bólu. Używa haków i łańcuchów do atakowania swoich ofiar, a przy okazji rozszarpuje ich ciała i dusze. Gdy w świecie Bytu odkryto i otwarto pudełko na zagadki znane jako Konfiguracja Lamentu – klucz do wymiaru Pinheada – zabójca przybył, gotów do obdarzenia słodkim cierpieniem każdego, kto wejdzie mu w drogę.