Dead by Daylight: pakiet Ogłupiająca Ciemność Windows
Niebezpieczeństwo czai się w pakiecie Ogłupiająca Ciemność, który zawiera 8 grywalnych postaci z 4 najbardziej wynaturzonych rozdziałów Dead by Daylight: Z mięsa i błota, Iskra szaleństwa, Aplauz i Rodowód niedoli. Wyrusz w głąb mrocznych moczarów. Poznaj zakamarki opuszczonego przytułku. Schroń się w cieniu wędrownego cyrku. Poznaj makabryczne początki tragedii. W tym niesamowitym pakiecie, zawierającym czterech oryginalnych zabójców i czterech oryginalnych ocalałych, czeka na ciebie Mgła skrywająca niesamowitą grozę dla wielu graczy. W skład każdego pakietu wchodzą: - Wiedźma i Ace Visconti (Z mięsa i błota) - Doktor i Feng Min (Iskra szaleństwa) - Klaun i Kate Denson (Aplauz) - Zjawa i Adam Francis (Rodowód niedoli) - 8 dodatkowe stroje dla wybranych postaci z pakietu. - 4 przedmioty dostępne tylko w DLC.