DC Liga Super-Pets: Przygody Krypto I Asa
Załóż pelerynę i przygotuj się, by jako superpsy Krypto i As mknąć przez niebo, chroniąc ulice Metropolis i ratując zwierzaki w tej przygodzie inspirowanej filmem! Gdy najlepsi przyjaciele Supermana i Batmana odkryją intrygę Lexa Luthora, który chce porwać bezpańskie zwierzęta Metropolis, ci czworonożni wojownicy nie zrobią grzecznie „siad”. Uwolnij moce Lasera w Oczach i Arktycznego Szczeknięcia Krypto lub Batarangi i Atak z Bara Asa, aby zapanować nad złymi LexBotami. Po drodze ratuj zwierzęta, zanim trafią za kraty LexCorp Zoo, i przygotuj się do ostatecznej bitwy z Lexem i jego naszpikowanym technologią Skafandrem Wojennym. Być superzwierzakiem to nie tylko trud i znoje. Rozpieszczaj swoich futrzastych przyjaciół w Centrum Adopcji, aby pomóc im znaleźć ostateczny dom w zamian za specjalne nagrody. Spotykaj się też ze swoimi kumplami, Chipem, Mertonem i PB, by uczyć się ulepszać swoje supermoce. To ptak... To samolot... To DC Super-Pets!