Epic Games Inc.Akcja i przygodaFabularne
Dodaj 6700 monet Platinum do konta. Tę walutę w grze można wykorzystać do kupowania nowych skórek na broń i zbroję, emotek przybycia, indywidualizacji banerów itd. Można ją również wykorzystać do podniesienia standardu przepustki Hunt Pass!