Dane katalogowe 2 dla DOA5LR
Darmowy element wymagany do grania Honoką w Dead or Alive 5 Last Round oraz korzystania z jej strojów: ・mikołajowego, ・cheerleaderki, ・sexy króliczka, ・pielęgniarki, ・pokojówki. * Element ten sam w sobie nie umożliwia korzystania z tych strojów. * Aby móc skorzystać z tej treści, zainstaluj najnowszą wersję gry.