Dakar Series: Desafío Inca Rally
"Desafío Inca Rally" DLC dla "Dakaru 18" jest częścią serii "Dakar Series". Rajd składa się z 3 etapów obejmujących łącznie około 1000 kilometrów. Na tych specjalnych odcinkach piloci zmierzą się z wydmami technicznymi, które zamieniają nawigację w bardzo trudne zadanie. Doskonały preparat do "Dakaru 19"