Dakar Desert Rally - Season Pass
Przepustka sezonowa Dakar Desert Rally zawiera 2 dostępne natychmiast pojazdy do odblokowania, a są to: DAF Truck Turbo-Twin oraz Peugeot 405 Turbo 16. Ponadto dostajesz dostęp do 5 przyszłych pakietów DLC z nowymi pojazdami, nowej mapy i 2 wydarzeń rajdowych po obniżonej cenie. Dakar Desert Rally to największa i najbardziej epicka gra o rajdach terenowych w historii. Dakar Desert Rally wiernie oddaje prędkość i ekscytację największego rajdu na świecie od Amaury Sport Organisation, oferując wachlarz pojazdów na licencji wiodących marek: motocykli, samochodów, ciężarówek, quadów i pojazdów SSV. Gra oferuje wyjątkowe wyzwania dla weteranów symulacji terenowych, jak i fanów rekreacyjnych wyścigów. Rywalizuj w zaciętym trybie wieloosobowym lub pokonuj przepastne dziewicze tereny w trybie offline dla jednego gracza. Realistyczne wrażenia z Rajdu Dakar Ponad 30 odcinków z oficjalnych Rajdów Dakar z lat 2020 i 2021 z oficjalnymi licencjami dla pojazdów, drużyn i pilotów w trybach dla jednego i wielu graczy. Ścigaj się przez ogromny otwarty świat, który nie ogranicza cię do konkretnych tras i dróg. Gra wspiera także różne modele kierownic, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia z jazdy. Pory roku i dynamiczna pogoda Cztery pory roku i kompletny cykl dnia i nocy. W trakcie jazdy musisz pokonać konkurentów, ale i żywioły: gwałtowne burze piaskowe, oślepiające pustynne słońce, wyczerpujący deszcz i śnieg oraz głębokie błoto.