Dakar Desert Rally - Deluxe Edition
Edycja Deluxe gry Dakar Desert Rally zawiera podstawową wersję gry oraz przepustkę sezonowa Dakar Desert Rally. Przepustka sezonowa Dakar Desert Rally zawiera 2 dostępne natychmiast pojazdy do odblokowania, a są to: DAF Truck Turbo-Twin oraz Peugeot 405 Turbo 16. Ponadto dostajesz dostęp do 5 przyszłych pakietów DLC z nowymi pojazdami, nowej mapy i 2 wydarzeń rajdowych po obniżonej cenie. Dakar Desert Rally to największa i najbardziej epicka gra o rajdach terenowych w historii. Dakar Desert Rally wiernie oddaje prędkość i ekscytację największego rajdu na świecie od Amaury Sport Organisation, oferując wachlarz pojazdów na licencji wiodących marek: motocykli, samochodów, ciężarówek, quadów i pojazdów SSV. Gra oferuje wyjątkowe wyzwania dla weteranów symulacji terenowych, jak i fanów rekreacyjnych wyścigów. Rywalizuj w zaciętym trybie wieloosobowym lub pokonuj przepastne dziewicze tereny w trybie offline dla jednego gracza. Realistyczne wrażenia z Rajdu Dakar Ponad 30 etapów rajdowych z oficjalnych wyścigów Dakar z lat 2020, 2021 i 2022 plus oficjalne licencjonowane pojazdy, zespoły i piloci w trybach dla wielu graczy i dla jednego gracza. A wszystko to w ramach wciągającego otwartego świata, który nie ogranicza rozgrywki do tras ani dróg. Gra obsługuje również wiele kierownic, które zapewniają doskonałe wrażenia z jazdy. Pory roku i dynamiczna pogoda Cztery pory roku i kompletny cykl dnia i nocy. W trakcie jazdy musisz pokonać konkurentów, ale i żywioły: gwałtowne burze piaskowe, oślepiające pustynne słońce, wyczerpujący deszcz i śnieg oraz głębokie błoto. Dla 1 gracza i dla wielu graczy online Rozwijaj swoją karierę rajdową w trybie dla 1 gracza lub rywalizuj ze znajomymi w rozgrywkach dla wielu graczy online.