D4: Dark Dreams Don't Die - zestaw ubiorów z Tentacles: Enter the Dolphin
Zdobądź wyjątkowe ubrania z motywem Tentacles: Enter the Dolphin dla Davida Younga! W zestawie znajdziesz dwie kooperacyjne koszulki i bluzy dla Davida Younga z logo i wzorami z popularnej gry Tentacles: Enter the Dolphin!