D4: Dark Dreams Don't Die - zestaw ubiorów z Super Time Force
Zdobądź wyjątkowe ubrania z motywem Super Time Force dla Davida Younga! W zestawie znajdziesz dwie kooperacyjne koszulki i bluzy dla Davida Younga z logo i wzorami z popularnej gry Super Time Force!