D4: Dark Dreams Don't Die - zestaw ubiorów z Max: The Curse of Brotherhood
Zdobądź wyjątkowe ubrania z motywem Max: Curse of Brotherhood dla Davida Younga! W zestawie znajdziesz dwie kooperacyjne koszulki i bluzy dla Davida Younga z logo i wzorami z popularnej gry Max: Curse of Brotherhood!