D4: Dark Dreams Don't Die - zestaw ubiorów z Gears of War
Zdobądź wyjątkowe ubrania z motywem Gears of War dla Davida Younga! W zestawie znajdziesz dwie kooperacyjne koszulki i bluzy dla Davida Younga z logo i wzorami z popularnej gry Gears of War!