D4: Dark Dreams Don't Die - zestaw ubiorów z Fable
Zdobądź wyjątkowe ubrania z motywem Fable dla Davida Younga! W zestawie znajdziesz dwie kooperacyjne koszulki i bluzy dla Davida Younga z logo i wzorami z popularnej gry Fable!