D4: Dark Dreams Don't Die - zestaw ubiorów z Crimson Dragon
Zdobądź wyjątkowe ubrania z motywem Crimson Dragon dla Davida Younga! W zestawie znajdziesz dwie kooperacyjne koszulki i bluzy dla Davida Younga z logo i wzorami z popularnej gry Crimson Dragon!