D4: Dark Dreams Don't Die – zestaw odzieży ROCK BAND
Specjalna edycja odzieży ROCK BAND dla Davida Younga! Zestaw zawiera dwie kolaboracyjne koszulki i bluzy dla Davida Younga z logo i wzorami z popularnej gry ROCK BAND!