D4: Dark Dreams Don't Die – zestaw odzieży République
Specjalna edycja odzieży République dla Davida Younga! Zestaw zawiera dwie kolaboracyjne koszulki i bluzy dla Davida Younga z logo i wzorami z popularnej gry République!