Cyfrowy album grafik i ścieżka dźwiękowa
Zyskaj dostęp do pełnych utworów muzycznych z gry, które można odtwarzać za pomocą specjalnego menu. Otrzymaj ponadto dostęp do dziewięciu dodatkowych utworów z kreskówki z lat 80.