Cult of the Lamb - Cultist, Heretic, and Sinful Pack Bundle
Cultist Pack Wyjątkowy dodatek Cultist Pack sprawi, że staniesz się obiektem zazdrości wszystkich innych kultów. Zawiera on siedem elementów ozdobnych dla twojej uroczej gromadki oraz pięć unikatowych skórek wyznawców. Heretic Pack Okaż swoje oddanie starej wierze z pakietem akcesoriów kosmetycznych Cult of the Lamb - Heretic Pack, który zawiera nowe formy wyznawców, zestaw złowieszczych ozdób dla twojego kultu oraz owczą pelerynę starej wiary. Jeśli chcesz, aby twój kult budził (jeszcze silniejsze) skojarzenia z krwią, śmiercią i zagładą, ten pakiet jest stworzony dla ciebie! Pakiet Cult of the Lamb - Heretic Pack zawiera: 5 nowych form wyznawców: Moose, Gorilla, Goldfish, Mosquito i Opossum (łoś, goryl, złota rybka, komar i opos); 8 nowych ozdób bazy; nową heretycką pelerynę dla Owieczki! Sinful Pack Grzesz do woli dzięki dodatkowi Cult of the Lamb - Sinful Pack – to coś w sam raz dla wielbicieli żarłocznej estetyki godnej królów i królowych. Próżność może i jest grzechem, ale to nic złego! Dodatek Cult of the Lamb - Sinful Pack zawiera: - 5 zupełnie nowych form wyznawców: rybę młot, biedronkę, tygrysa, lamę, sfinksa; - 6 nowych strojów wyznawców; - 6 nowych ozdób bazy; - nową, grzeszną pelerynę dla Owieczki!