Cukier z pieprzem, nie tak słodki
Czekoladowy wulkan, karmelowe jezioro, las z waty cukrowej i piernikowe Keflingi stoją na skraju zagłady ze sprawą złowrogiego maga i jego siostrzeńca, którzy chcą przejąć władzę w Candy Peak! Pomóż piernikowym stworkom z górskiego królestwa słodyczy odbudować swój cukrowy raj. Zbieraj słodycze, piecz materiały budowlane i składaj jadalne budowle, aby stworzyć piękne i smaczne królestwo. Uratuj piernikowe Keflingi i przegnaj maga z ich państwa! Ten dodatek wymaga aktualizacji gry do najnowszej wersji.