Crysis 2 Złoty nieśmiertelnik
Nieśmiertelniki wyświetlają rangę oraz statystyki gracza na tle obrazka umieszczonego w ramce. Mogą być oglądane przez innych użytkowników i ułatwiają rozpoznanie graczy na polu bitwy. Ten unikalny nieśmiertelnik posiada oryginalne tło, ale jest umieszczony w złotym obramowaniu. Nie jest dostępny w żaden inny sposób.