Crusader Kings III: Wandering Nobles
Dowiedz się więcej o świecie i skutecznie wykorzystaj tę wiedzę w Wandering Nobles — nowym pakiecie wydarzeń do gry Crusader Kings III. Rozwiń postać dzięki nowej opcji wędrownego stylu życia przeznaczonej dla osób, którym nie pasuje osiadły tryb życia. Na podróżujące postaci czekają nowe wydarzenia otwierające nowe ścieżki fabularne. Zawartość Crusader Kings III: Wandering Nobles to m.in.: - Nowy wędrowny styl życia z trzema drogami: - Inspektor: postaci posiadające ziemię mogą dokonać przeglądu włości i ulepszyć je, natomiast postaci bez ziemi mogą zdobyć specjalizację środowiskową. - Wędrowiec: udaj się w podróż, aby zmniejszyć stres i okryć się sławą dzięki swym dokonaniom. - Podróżnik: zwiększ umiejętności językowe i żyj życiem turysty podziwiającego widoki. - Nowe aktywności stworzone z myślą o nowych drogach stylów życia: - Inspekcja: inspektorzy mogą dokonać przeglądu włości i wdrożyć ulepszenia. - Spacer: wędrowcy mogą zmniejszyć stres dzięki spacerowi w dziczy. - Wyprawa do pomnika: podróżnicy mogą wyruszyć ku wyjątkowym budowlom w innych krainach. - Nowe wydarzenia związane z podróżą, nowymi stylami życia i związanymi z nimi aktywnościami.