Crusader Kings III: Garments of the Holy Roman Empire
Dodatek do zamówienia przedpremierowego: Garments of the Holy Roman Empire. Poczuj się niczym obywatel Świętego Cesarstwa Rzymskiego dzięki kolekcji ubiorów dla ludzi z gminu, wojowników i władców Europy Środkowej.