Crusader Kings III: Friends & Foes
Strzeż się, władco – uważaj, kogo nazywasz przyjacielem, a kogo wrogiem. To tylko dwie strony tej samej monety. Twoje relacje z innymi mają ogromne znaczenie, a dzięki dodatkowi Crusader Kings III: Friends & Foes zobaczysz, jak twoi najbliżsi ożywają w najdrobniejszych szczegółach. W nowym pakiecie wydarzeń czeka na ciebie ponad sto wyjątkowych, niezwykłych historii pełnych średniowiecznych afer. Wrogie rody szlacheckie od lat chowające wobec siebie urazę, łobuzy z czasów dzieciństwa, letnie miłości, małżonkowie rozpieszczający się hojnymi darami – znajdziesz tu ich wszystkich. Codzienne życie twojego władcy jeszcze nigdy nie było tak napięte (lub ekscytujące) – przekonaj się dzięki dodatkowi Crusader Kings III: Friends & Foes. Fałszywi przyjaciele i jawni wrogowie Członkowie rodziny, przyjaciele i osoby żądne twojej krwi żyją pełnią życia w tym bogatym, ekscytującym pakiecie wydarzeń. ◾W codziennym życiu twojego władcy dzieje się wiele nowego. Poznaj ponad sto kierowanych przez gracza historii o dzieciństwie, wspomnieniach, wrogach, walce z niesfornymi synami lub zabieganiu o względy drugiej połówki za pomocą wystawnych podarunków. ◾Z małą pomocą przyjaciół odkryjesz nowe sposoby na zacieśnienie relacji z osobami bliskimi twojemu sercu, a może nawet nazwiesz kogoś najlepszym przyjacielem – o czym marzy wielu. ◾Przygotuj się na starcie z coraz bardziej niebezpiecznymi rywalami, którzy tylko ostrzą noże, aby wbić ci je w plecy. Albo udaremnij plany swoich wrogów, korzystając z nowych, podstępnych opcji… jeśli się odważysz. Wspomnienia, słodkie wspomnienia! Zrozum przeszłość, a zrozumiesz też teraźniejszość. ◾Twoje postacie będą wspominać historie, które łączą je z ich najbliższymi – zarówno te o romantycznych schadzkach, jak i te o bolesnych upokorzeniach rodzących misterne plany morderstw. ◾Z dzieciństwem kojarzą się same miłe wspomnienia… albo i nie. Dowiedz się, jak wyglądała młodość postaci. Zmagały się z gburowatymi łobuzami czy może zaznały melancholijnej nastoletniej miłości? ◾Dawne czyny nie odejdą w zapomnienie. Strzeż się gniewu rywalizujących ze sobą rodów szlacheckich, których nowe pokolenia dążą do wyrównania rachunków swoich przodków. Pakiet wydarzeń Crusader Kings III: Friends & Foes pozwala zadbać o odpowiedni klimat dzięki nowym utworom, przy akompaniamencie których twój władca może knuć intrygi. Nowe ścieżki dźwiękowe zawierają utwory ogólne, zachodnioeuropejskie i arabskie. I niech Wasza Wysokość pamięta o jednym: przyjaciół trzeba trzymać blisko, a wrogów – jeszcze bliżej.