Crusader Kings III: Fashion of the Abbasid Court
Dodaj swemu dworowi zupełnie nowego szyku: sięgnij po zestaw strojów i przeznaczonych do nich akcesoriów z Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.