Crown Wars - Blood Pact Weapon Skins
Czasami bywa tak, że ogień trzeba zwalczyć ogniem, a krew zmyć krwią. Wyposaż się w ten pakiet skórek broni, aby wykorzystać przeciwko Zakonowi jego własny demoniczny oręż.