Crossout - Horsemen of Apocalypse: Pestilence
– Opancerzony pojazd „Machina Pomoru” – Broń: – epicki miotacz ognia „Remedium”, 2 szt. – Wyjątkowa epicka kabina „Zaraza”. – Wyjątkowa dekoracja „Kapacz” (lewa i prawa). – Wyjątkowy portret Mariny Pokrovskayi znanej również jako Pomór. – 1500 monet w grze. Dodatkowo: – Części strukturalne „Pomoru”. – Zestaw wyjątkowych naklejek. – Puszka z farbą „Mozół”. – Zwiększa maksymalną liczbę części do 55. Marina Pokrovskaya nie lubi swojego przydomka, który przypomina jej najmroczniejsze dni jeźdźców Apokalipsy i wywołuje przejmującą tęsknotę. Pewnego razu kilkadziesiąt osób zostało zamkniętych w bunkrze Waderkvarn i przetrwało koniec świata, a także okrutną zdradę zaserwowaną przez pobratymców. Ale historia Pomoru nie dotyczy tych wydarzeń. Oczywiście ona również odegrała ważną rolę w założeniu gangu, tak jak i inni jeźdźcy. Jednak jej wiedza i intelekt naprawdę się przydały, gdy po wszystkich nieszczęściach, jakie ich spotkały, obiekt testowy nawiedziła zaraza. Lekarstwa skończyły się w mgnieniu oka. A to, co znaleziono w okolicznych miastach, nie wystarczyło na zbyt długo. Marina próbowała wszystkiego, lecz choroba rozprzestrzeniała się zbyt szybko, a ludzie panikowali i dodatkowo ją roznosili. Epidemia była nieunikniona. By jej zapobiec, Marina miała jedno wyjście. Ogień... Choroba nie wraca już od wielu lat. A niegdyś niedoświadczona lekarka, która ocaliła życie Victorowi Pyrrhusowi, powstała z popiołów i otrzymała nowa miano – Pomór. Teraz jeźdźczyni dba o zaopatrzenie gangu, a także opatruje swoich towarzyszy oraz innych ludzi. A gdy pomór znów ich nawiedzi, Marina nie zawaha się użyć miotacza ognia. Wyjątkowe pojazdy opancerzone wchodzące w skład pakietów cechują się niezwykłym wyważeniem bitewnym broni, pancerza i szybkości. Aby umieścić pojazd w garażu, rozpocznij grę, otwórz menu planów (przycisk „B”), przejdź do zakładki „pakiety”, wybierz dany samochód opancerzony i naciśnij przycisk „Montuj”. Po zakupie tego pakietu liczba części, których można użyć do tworzenia pojazdu, wzrasta do 55. Kupno tego pakietu daje również wczesny dostęp do niektórych strukturalnych części frakcji. Są one dostępne od razu po zakupie i nie są ponownie rozdzielane po osiągnięciu odpowiedniego poziomu reputacji. Pewne części są wyjątkowe, a gracze mogą posiadać ich tylko jedną sztukę. Przy jedoczesnym zakupie pakietu standardowego i luksusowego części konstrukcyjne oraz portrety nie są duplikowane. Wyjątkowe portrety to świetny sposób, aby się wyróżnić wśród ocalałych. Puszki z farbą sprawią, że twój opancerzony pojazd będzie się odznaczać na tle innych. Monety – waluta w grze, która pozwala na zakup części do samochodów opancerzonych od innych ocalałych i opłacanie warsztatów konstrukcyjnych. Uwaga! Przy zakupie kilku pakietów liczba monet jest łączona!