Crossout - Horsemen of Apocalypse: Famine
– Opancerzony pojazd „Maszyna Głodu”. – Wyjątkowa, epicka kabina „Skowyt”. – Wyjątkowy portret Verana Wolfa, znanego również jako Głód. – Puszki z farbą „Zniszczony Metal”. – Wyjątkowa dekoracja „Rój” (prawa i lewa). – 1500 monet w grze. Dodatkowo: – Broń: strzelba „Łukozłom”, 2 szt; broń do walki wręcz „Świder”, 2 szt. – Części strukturalne „Głodu”. – Zestaw wyjątkowych naklejek. – Zwiększa maksymalną liczbę części do 55. Veran Wolf był zwykłym pracownikiem działu produkcji korporacji Waderkvarn. Nigdy nie miał żadnych wspaniałych pomysłów, ani nie był też zbyt wydajny, ale zawsze wykonywał swoją pracę na czas i miał dobre intencje. Nic by się nie zmieniło, gdyby nie apokalipsa. Biedny Veran miał takiego pecha, że był na terenie obiektu testowego, gdy został on zamknięty i na zawsze odciął mężczyznę od jego byłego życia. W środku władzę przejęła grupa szalonych pracowników. Tyranów obalono z wielkim trudem. Obiekt testowy był domem Jeźdźców, którzy nigdy nie szukali kłopotów. Aż pewnego dnia tyrani powrócili. Byli dwukrotnie silniejsi i trzykrotnie bardziej rozwścieczeni. Obiekt spłynął strugami krwi, a Veranowi puściły nerwy. W tym cichym człowieku obudziła się bestia, która stawała się dzika i nienażarta. Łaknienia tego nie sposób było zaspokoić. Ciemiężcy ponieśli klęskę głównie z powodu Głodu, który nie znał litości. Gdy wyciągnięto go z jego opancerzonego pojazdu, bestia zniknęła. Został tylko oszołomiony Veran. Z czasem Wolf nauczył się kontrolować Głód, który przywdział maskę, by chronić Verana przed bestią. Choć Wolf się boi swojej drugiej osobowości, to dla Jeźdźców jest gotowy ją uwalniać na wezwanie Śmierci raz po raz. A Pustkowia drżą zdjęte strachem, gdy usłyszą nienasycony skowyt. Po zakupie tego pakietu liczba części, których można użyć do tworzenia pojazdu, wzrasta do 55. Kupno tego pakietu daje również wczesny dostęp do niektórych strukturalnych części frakcji. Są one dostępne od razu po zakupie i nie są ponownie rozdzielane po osiągnięciu odpowiedniego poziomu reputacji. Pewne części są wyjątkowe, a gracze mogą posiadać ich tylko jedną sztukę. Przy jedoczesnym zakupie pakietu standardowego i luksusowego części konstrukcyjne oraz portrety nie są duplikowane. Unikalne portrety to świetny sposób, aby się wyróżnić wśród ocalałych. Puszki z farbą sprawią, że twój opancerzony pojazd będzie się wyróżniać na tle innych. Monety – waluta w grze, która pozwala na zakup części do samochodów opancerzonych od innych ocalałych i opłacanie warsztatów konstrukcyjnych. Uwaga! Przy zakupie kilku paczek liczba monet jest łączona!