– Wyjątkowy pojazd opancerzony: „Żuk elektryczny”; – Nowa epicko rzadka broń: Kusza „Acari”; – Nowe podwozie: „Atom” (4 szt.); – Kabina: „Kwant”; – Wyjątkowy portret postaci: „Atypus“; – 1500 monet w grze. – Dostęp do nowych części strukturalnych; – Maksymalna liczba części zwiększona do 50. Na stadionie Miedziogłowców zawsze było mnóstwo pracy. Na szczęście sędzia Petrolium nigdy nie skąpił nagród, a żuki na arenie nieustannie zapewniały Atypusowi kolejne części. To właśnie one pozwalały mu regularnie ulepszać i modernizować jego pojazd opancerzony. Wyjątkowy pojazd opancerzony wchodzący w skład pakietu cechuje się dobrym wyważeniem bitewnym broni, a także połączeniem modułów oraz szybkości. By umieścić pojazd w garażu, przejdź do zakładki „pakiety”, wybierz dany samochód opancerzony i naciśnij przycisk „Montuj”. Po zakupie tego pakietu liczba części, których można użyć do tworzenia pojazdu, wzrasta do 50. Uwaga! W pewnych warunkach możliwe jest przepełnienie magazynu. Kupno tego pakietu daje również wczesny dostęp do kilku części strukturalnych. Niektóre części są unikalne i dostępne tylko w pojedynczych egzemplarzach. Wyjątkowe portrety to świetny sposób, aby się wyróżnić wśród ocalałych. Puszki z farbą sprawią, że twój pojazd opancerzony będzie się wyróżniać na tle innych. Monety – waluta w grze, która pozwala na zakup części do samochodów opancerzonych od innych ocalałych i opłacanie warsztatów konstrukcyjnych. Uwaga! Przy zakupie kilku pakietów liczba monet jest łączona!