Crossout - 1000 (+500 bonus) Crosscrowns
„Crosskorona” to waluta premium w grze. Poprzednio była używana przez korporację Waderkvarn przy płatnościach wewnętrznych, a teraz niektórzy ocalali też zaczęli wykorzystywać tę walutę. Crosskoron można używać do kupowania pakietów specjalnych w sklepie gry.