Costume Set "Japanese New Year"
Przyodziej Erena, Mikasę, Leviego i Armina w nowe stroje. Zadaj szyku na polu walki zakładając stroje z motywem Nowego Roku. Uwaga: Uwaga na zduplikowane zakupy. *Można korzystać ze strojów kupionych w A.O.T. 2 Xbox One, jednak wówczas trzeba ponownie pobrać tę zawartość. *Kompletny zestaw strojów, który zawierać będzie wszystkie 16 ubiorów, w tym strój Mikasy na Festiwal Lata, zostanie udostępniony w specjalnej cenie w grudniu.