CONVERGENCE: Skórka Złotego Ekko
Zawiera: Skórkę Złotego Ekko – Przemierzaj rozległe miasto Zaun ze stylem, połyskując na złoto i przyciągając uwagę wszystkich wokół. Skórkę Złotego Ekko można będzie użyć, gdy Elie otworzy swój sklep na początku II rozdziału.