Control: Pakiet rozszerzeń 1 — „Fundament”
Pakiet rozszerzeń „Fundament” zawiera nową historię i misje poboczne, jak również nowe bronie i modyfikacje inspirowane okrytym tajemnicą pochodzeniem Najstarszej Siedziby. Płaszczyzna astralna ściera się z naszą rzeczywistością. Jesse Faden, dyrektor Federalnego Biura Kontroli, musi przemierzyć jaskinie Fundamentu, aby zapobiec pochłonięciu Najstarszej Siedziby przez płaszczyznę astralną. Zaginiona dyrektor Działu Operacyjnego Helen Marshall może znać odpowiedzi na tajemnice kryjące się za tym zagrożeniem.