Conan Exiles: Isle of Siptah
Isle of Siptah to ogromny dodatek do survivalowej gry Conan Exiles, zawierający nową rozległą wyspę do eksploracji, nowych groźnych przeciwników do zabicia, nowe elementy budynków i zupełnie nowe funkcje rozgrywki. Walcz przeciw starszym rasom w nowych podziemiach. Pokonaj demoniczne stwory zrodzone z czystego chaosu. Staw czoła magicznej fali i weź w niewolę ludzi, których przeniosła z kontynentu. Na wyspę trafiasz jako samotny rozbitek. Poza strzępami ubioru nie masz nic, zaczynasz więc od wykonania niezbędnych do przetrwania narzędzi. Z czasem od prostego obozowiska i prymitywnych kamiennych przyrządów dochodzisz do ogromnej fortecy i wielkich mieczy z utwardzonej stali bądź obsydianu. Twój wzrok coraz częściej zatrzymuje się na usytuowanej w centrum wyspy, górującej nad krajobrazem mrocznej wieży. Wirująca wokół niej gwałtowna burza zdaje się przybierać na sile, a w jej wnętrzu czają się nieopisane koszmary. Możliwe jednak, że twoim najgroźniejszym przeciwnikiem są inni ocaleńcy, gdyż dostępne na wyspie zasoby są ograniczone, a walka o przetrwanie zaciekła i brutalna. Nowa mapa – Wyspa Siptaha Rozpocznij zupełnie nową przygodę na ogromnej Wyspie Siptaha. Eksploruj skąpane w słońcu, zasłane szczątkami statków plaże, przemierzaj gęste sekwojowe lasy oraz rozległe doliny z acherońskimi ruinami, penetruj kolonię stygijskich przesiedleńców, opanowane przez groźnych piratów obozowiska i złowieszczą Wieżę Siptaha w centrum wyspy. Nowy typ podziemi – krypty Zapuść się w głębiny dawno zapomnianych krypt i ujawnij ślady starszych ras z odległej przeszłości. Odkrywaj tajne pomieszczenia, rozwiązuj starodawne zagadki i walcz z czyhającymi w mroku czartami i demonami. Zdobądź cenne skarby i okiełznaj potęgę starszych ras. Nowa funkcja – malstrom Wokół mrocznej wieży w centralnej części wyspy szaleje gwałtowna burza. Z jej napędzanych ponurą magią odmętów wynurzają się przerażające, pochodzące z zaświatów monstra, które atakują każdego, kto się do nich zbliży. Pokonaj te koszmarne istoty, aby uzyskać dostęp do nowego, cennego zasobu i zdobyć wyjątkowe nagrody. Nowa funkcja – fale czarnej magii Z Wieży Siptaha rozlewają się po wyspie potężne fale zakazanej magii, której źródłem jest sam starszy bóg Nyarlathotep. Po ich przejściu pojawiają się ludzie i stwory przeteleportowani w tajemniczy sposób z innych światów. Działaj szybko, by pojmać tych przybyszy, zanim zasilą armie innych graczy. Nosorożec do jazdy, zestawy budynków i wiele więcej Pędź do boju i kładź trupem wrogów, zasiadając na grzbiecie dzikiego nosorożca. Zbuduj niewielką chatkę lub rozległe miasto, posiłkując się dwoma nowymi zestawami budynków: ze szczątków wyrzuconych na brzeg wraków oraz ze starożytnego, majestatycznego szkła burzowego. Korzystaj z nowych potężnych przedmiotów, w tym nowych pancerzy, narzędzi i broni.