Codename: Ocean Keeper
ABOUT Witamy w Ocean Keeper, górniczej strzelance roguelike z widokiem z góry. Wciel się w górnika, którego statek kosmiczny rozbił się na planecie pełnej podwodnych potworów. Znajdź zasoby i artefakty, aby kupić cenne ulepszenia. Wykorzystaj czas między kolejnymi atakami, aby wzmocnić swojego nurka, mecha, broń lub zbadać nowy loch. Buduj automatyczne wieżyczki, używaj dronów do zbierania łupów i ulepszaj swoje umiejętności, aby zwiększyć swoje szanse na przetrwanie. ABYSSAL ASSAULTS Czekają na ciebie dziesiątki broni, ulepszeń i potworów. Świat jest niebezpieczny i pełen nieznanych zagrożeń. DIVERSE BIOMES Podwodny świat Ocean Keeper składa się z wielu biomów. Będziesz musiał przemierzać lokacje i odnaleźć pozostałości zaginionej cywilizacji. Odkryj tajemnicze lokacje, od opuszczonych laboratoriów sci-fi po kopalnie z artefaktami. FARM RESOURCES Drąż jaskinie w poszukiwaniu różnych zasobów, aby ulepszyć swój sprzęt, broń i Mech Spider. Warto dodać, że lokalnej faunie nie spodobało się to, że chcesz wydobywać ich źródła! Nie zapomnij więc wyjść z lochów i przełączyć się na dynamiczny tryb walki. MASSIVE BOSS FIGHTS Ocean Keeper jest gotowy zaskoczyć cię ogromnymi bitwami z unikalnymi bossami! Od gigantycznego kraba po latającą mysz — każda bitwa będzie prawdziwym wyzwaniem. Nie ujawnimy wszystkich kart — jest ich znacznie więcej. Pytanie tylko, czy starczy ci sił, by ich pokonać? REPLAYABILITY Zapomnij o monotonii — każda nowa sesja gry otworzy nowe sekrety podwodnego świata, a bitwy z morskimi potworami staną się trudniejsze. Możesz korzystać z różnych ulepszeń meta i unikalnych typów Mechów, aby dzielnie walczyć z każdą falą potworów.