Clash in the Clouds
Pierwszy pakiet dodatkowy skupia się na walce w BioShock Infinite. Łącz broń, wigory, wyposażenie, wyrwy i wstęgi na niewiarygodne sposoby i zmierz się ze znacznie liczniejszym przeciwnikiem. Pakiet ten zawiera 60 wyzwań na 4 zupełnie nowych mapach. Wykonaj wyzwania niebieskiej wstążki, odblokuj grafiki koncepcyjne, voksofony, kinetoskopy i wiele więcej w Kolumbijskim Stowarzyszeniu Archeologicznym.