Civilization VI – Pakiet wariantów Teddy'ego Roosevelta
Pakiet wariantów Teddy'ego Roosevelta jest dostępny wyłącznie dla właścicieli przepustki New Frontier i zawiera „Teddy'ego Rough Ridera” z nowym modelem i tłem przywódcy, nowymi premiami podczas rozgrywki oraz zaktualizowanym celem odzwierciedlającym zmiany jego osobowości. Teddy Rough Rider przoduje w utrzymywaniu pokoju na swoim ojczystym kontynencie.