Civilization VI – Pakiet wariantów Katarzyny Medycejskiej
Pakiet wariantów Katarzyny Medycejskiej jest dostępny wyłącznie dla właścicieli przepustki New Frontier i zawiera „Katarzynę Magnificencję” z nowym modelem i tłem przywódczyni, nowymi premiami podczas rozgrywki oraz zaktualizowanym celem odzwierciedlającym zmiany jej osobowości. Katarzyna Magnificencja wykorzystuje zasoby luksusowe, aby podbić świat za pomocą kultury i turystyki.