Cities: Skylines - Season Pass 2
Drugi Season Pass dla Cities: Skylines console edition pomoże graczom wznieść umiejętności budowania miast na nowe wyżyny dzięki najpopularniejszym dodatkowym pakietom zawartości. Na Season Pass 2 składać się będą trzy główne rozszerzenia (Green Cities, Parklife oraz Industries), pakiet zawartości European Suburbia oraz trzy stacje radiowe (Country Road Radio, All That Jazz oraz Synthetic Dawn Radio). Wybierz pakiet i oszczędź na całej zawartości dla Cities: Skylines w 2019 roku! Posiadacze Season Pass 2 zyskają natychmiastowy dostęp do Green Cities i European Suburbia w chwili premiery w styczniu 2019 roku oraz pozostałych DLC po ich wydaniu na przestrzeni całego roku. Nowa zawartość będzie dostępna do pobrania ze sklepu. Zawartość Season Pass 2: Green Cities (pełne rozszerzenie) European Suburbia (pakiet twórców treści) Parklife (pełne rozszerzenie) Country Road Radio (DLC ze stacjami radiowymi) All That Jazz (DLC ze stacjami radiowymi) Industries (pełne rozszerzenie) Synthetic Dawn Radio (DLC ze stacjami radiowymi) Zaoszczędź dzięki Season Pass i nie przegap żadnego dodatku – każdy z nich będzie dostępny do pobrania natychmiast po premierze.