Cities: Skylines - Radio Station Pack 3
Wsłuchaj się w muzykę stacji Deep Focus Radio oraz Campus Rock Radio oferowaną w zestawie Cities: Skylines – Radio Station Pack 3. Zatrać się w grze dzięki kojącej muzyce ambient i lo-fi nadawanej przez stację Deep Focus Radio lub poczuj studencką energię emanującą z kawałków rozgłośni Campus Rock Radio. Cities: Skylines – Deep Focus Radio Poczuj relaks podczas pracy nad swoim miastem przy odprężającej muzyce emitowanej przez Deep Focus Radio. Słuchaj przyjemnej dla ucha muzyki w klimatach ambient i lo-fi, którą przygotował DJ „Deep Thought”. Radiostacja nadaje 16 unikalnych utworów, dzięki którym skupisz się na tym, co naprawdę ważne – na idealnie zaprojektowanych ulicach. Cities: Skylines – Campus Rock Radio Przeżyj na nowo swój pierwszy rok na studiach, słuchając muzyki z gatunków college rock, teen pop, happy punk czy power chord. Osiągnij wyższy poziom muzycznej edukacji z DJ-em „Claude Couture”, który zafunduje ci jeden z 16 wyjątkowych kawałków!